Victorian Tumblr Themes

Life is meant to be lived not tolerated.

Philosophy state of mind, question everything.

Question me.

catsfurever:

moogles4ever:

catsfurever:

$20 for a selfie with me

but I can go to the dumpster for free

imageimage


awidesetvagina:

this is still the best story ever told at a talk show


1,607,138 plays 356,011 notes
But I don’t, eh.

But I don’t, eh.


Wanna know the fucking truth? Nobody is fucking happy. Nobody has skin made from oil paint and sunlight. Nobody fucking understands this world. Fuck, nobody probably understands math as much as they claim. You’re here one day and the next you’re not. God? Religion? I’ve learned a lot more about the world by eating acid and swallowing pills. Tell me what your church has done for you? Tell me if you have holes in your mouth from speaking lies? Wanna know the fucking truth? Pity is just another word for pathetic. Drink beer and watch the sunrise from every rooftop. Take photographs naked. Take photographs kissing. Take photographs having sex. Stop making everything about sexuality. Wanna know the fucking truth? Nobody really gives a damn if you lost your virginity at fourteen or if you were the president in high school. Wanna know the fucking truth? There is no such thing as the right person. People leave. They change like ocean currents, they leave you with bruises in your calves. And you wanna know the fucking truth? You get better. You learn to love. You find God in between the cracks of a wall when you’re puking your limbs out. You wanna know the fucking truth? Go find it.

something someone should have told me when i was eighteen  (via irynka)

princesstoaster:

purifiedd-:

ilovemyskinbeauty:

o-bsolet-ex3eextortion:

“this leaves men confused and unable to pigeonhole you. What they are forced to do instead is… take you seriously.”

Reblog every time

Whoever wrote this dialogue is a freakin’ genius

What is this from?

Its from a movie called Syrup and its v good and v under rated!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


simplysweet-serenity:

totallynotmisha:

2002bape:

YOOOO SO LOOK DA FIRST TIME I EVER GOT ON DIS RIDE I WAS WITH A WHITE FAMILY AND U KNOW WHITE FOLKS CRAZY SO DEY DONT FEAR ROLLER COASTERS OR DEATH IN GENERAL. AFTER ABOUT 10 MINUTES OF TELLIN DEM DAT I DIDNT WANNA GET ON I FINALLY SAID YES CUZ I AINT NEVER BEEN NO BITCH AND I DIDNT PLAN ON STARTING THAT DAY. WHEN DA ENGINEER SAID “PLS LEAN BACK AND KEEP THE BACK OF UR HEAD PRESSED AGAINST YOUR SEAT” AND I SAW EVERYBODY STICK DA BACK OF THEIR HEADS TO THE CHAIR I KNEW DAT I MADE DA WORST DECISION OF MY LIFE CUZ I EVEN SAW SOME BLACK FOLKS LISTEN AND U KNOW DAT WHEN BLACK PEOPLE LISTEN A WHITE LADY’S ADVICE , ITS DA REAL DEAL. SO MY FIRST MISTAKE WAS REFUSING TO PRESS MY HEAD AGAINST THE SEAT… THE RIDE TAKES OFF AND MY DOME SLAMS AGAINST THE CHAIR WHILE MY NECK SNAPPED… UNCONSCIOUS INSTANTLY.. WHEN I AWOKE FROM MY 3 SECOND SLUMBER WE HAD REACHED DA VERY TOP OF THE RIDE WHERE THE RIDE MAKES A QUICK PAUSE… WHEN THE RIDE MADE THAT PAUSE I OPENED MY EYES CAUSE I THOUGHT THE RIDE WAS OVER AND WE ALL MADE IT SAFELY. BOY WAS I WRONG… I OPENED MY EYES AND DA ONLY THING I SAW WAS A 300 FOOT DROP STRAIGHT TO DA GROUND SO I SAID “GOD YOU CANT LET ME DIE LIKE DIS”. I THINK I SUFFERED A HEART CONTUSION CUZ MY HEART JUST COMPLETELY STOPPED BEATING… AND THAN THE RIDE TAKES OFF AGAIN… WE MAKE THE 300 FOOT DROP AND I SCREAM MY LUNGS OUT AS IM SCARED TO DEATH BECAUSE DA ONLY TIME A HUMAN SHOULD BE DAT HIGH IN DA AIR IS WHEN THEIR SPIRIT IS BEING SUCKED INTO HEAVEN BY DA GRACE OF GOD.. SO WE SAFELY MAKE IT TO DA END OF DA RIDE AND WHEN WE GET OFF I STUMBLE OUT OF THE SEAT CUZ MY LEGS WENT NUMB AND ALL THE AIR WAS SUCKED OUT OF MY BODY SO I COULDNT TALK EITHER.. DA FIRST THING THESE CRAZY MOTHERFUCKERS TELL ME IS “HEY MAN LETS DO THAT AGAIN THAT WAS WICKED”. I LOOKED AT DEM AND I REALIZED DAT DIS WHITE KID DAT I BEFRIENDED WAS ACTUALLY SATAN. I NO LONGER HAVE ANY WHITE FRIENDS.

please read this whole thing.


Oh my god so funny

simplysweet-serenity:

totallynotmisha:

2002bape:

YOOOO SO LOOK DA FIRST TIME I EVER GOT ON DIS RIDE I WAS WITH A WHITE FAMILY AND U KNOW WHITE FOLKS CRAZY SO DEY DONT FEAR ROLLER COASTERS OR DEATH IN GENERAL. AFTER ABOUT 10 MINUTES OF TELLIN DEM DAT I DIDNT WANNA GET ON I FINALLY SAID YES CUZ I AINT NEVER BEEN NO BITCH AND I DIDNT PLAN ON STARTING THAT DAY. WHEN DA ENGINEER SAID “PLS LEAN BACK AND KEEP THE BACK OF UR HEAD PRESSED AGAINST YOUR SEAT” AND I SAW EVERYBODY STICK DA BACK OF THEIR HEADS TO THE CHAIR I KNEW DAT I MADE DA WORST DECISION OF MY LIFE CUZ I EVEN SAW SOME BLACK FOLKS LISTEN AND U KNOW DAT WHEN BLACK PEOPLE LISTEN A WHITE LADY’S ADVICE , ITS DA REAL DEAL. SO MY FIRST MISTAKE WAS REFUSING TO PRESS MY HEAD AGAINST THE SEAT… THE RIDE TAKES OFF AND MY DOME SLAMS AGAINST THE CHAIR WHILE MY NECK SNAPPED… UNCONSCIOUS INSTANTLY.. WHEN I AWOKE FROM MY 3 SECOND SLUMBER WE HAD REACHED DA VERY TOP OF THE RIDE WHERE THE RIDE MAKES A QUICK PAUSE… WHEN THE RIDE MADE THAT PAUSE I OPENED MY EYES CAUSE I THOUGHT THE RIDE WAS OVER AND WE ALL MADE IT SAFELY. BOY WAS I WRONG… I OPENED MY EYES AND DA ONLY THING I SAW WAS A 300 FOOT DROP STRAIGHT TO DA GROUND SO I SAID “GOD YOU CANT LET ME DIE LIKE DIS”. I THINK I SUFFERED A HEART CONTUSION CUZ MY HEART JUST COMPLETELY STOPPED BEATING… AND THAN THE RIDE TAKES OFF AGAIN… WE MAKE THE 300 FOOT DROP AND I SCREAM MY LUNGS OUT AS IM SCARED TO DEATH BECAUSE DA ONLY TIME A HUMAN SHOULD BE DAT HIGH IN DA AIR IS WHEN THEIR SPIRIT IS BEING SUCKED INTO HEAVEN BY DA GRACE OF GOD.. SO WE SAFELY MAKE IT TO DA END OF DA RIDE AND WHEN WE GET OFF I STUMBLE OUT OF THE SEAT CUZ MY LEGS WENT NUMB AND ALL THE AIR WAS SUCKED OUT OF MY BODY SO I COULDNT TALK EITHER.. DA FIRST THING THESE CRAZY MOTHERFUCKERS TELL ME IS “HEY MAN LETS DO THAT AGAIN THAT WAS WICKED”. I LOOKED AT DEM AND I REALIZED DAT DIS WHITE KID DAT I BEFRIENDED WAS ACTUALLY SATAN. I NO LONGER HAVE ANY WHITE FRIENDS.

please read this whole thing.

Oh my god so funny


The saddest thing about betrayal is that it never comes from your enemies.

Anonymous  (via jdvlla)

Shit

(via k-isser)

so-personal:

everything personal♡

so-personal:

everything personal♡


Next Page